Onsdag



Sitter nu hemma hos mamma o pappa , åkte hit efter ja slutat kl 17 ,
hämtade först upp jonas hemma ! käkat grillat , med beanääs, fetaoströra o potatis , mmm !
Kört lite bull med pappa o jonas , är sjukt dålig på det så ja lämnade dom som var med i matchen
att spela själva .  själv ska ja nu boka bussresa hem från göteborg efter helgen med brudarna
o kolla på hotell i malmö tills måndag , en mmyyys tripp med min love kanske ! Min semester börjar då , WOOHOO!

Imorn är ja leeedig , ska klippa mig 10.30 , sen kanske bada eller åka o köpa bikinitrosor i norrköping , hehe
får se lite o så ! beror lite på vädret förstås!

Tänkte slänga upp lite bilder sen i fredags då vi var hos JESSIKA min jobbakompis , hade trevligt o fortsatte
till 90-tals kväll på Sliver ! SVETTIGT kan ja lova! mm !


Börjar med en sjuukt snygg bild på mig !


o fortsätter med en till !


Jessikas syster, milla, jag , hanna o Lisa !


Jag , hanna o lisa !


här har vi värdinnan för kvällen:)


Värdinnan o henns karl :)


En snygg bild på lisa :)


O sen skulle vi pussas på Sliver :P


haha .


o igen :)


¨Milla , hanna , jessikas syster o ja


Milla o jaa !


Ja o ? (förlåt kommer inte ihåg namnet, men ja har faktiskt svårt för namn !)


Ha ha , feeejk smajl fröken Stenlund !


O vi sjööööng o dansade halva natten låång !


Tack alla som gjorde den kvällen :)



PUSS hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback