Torsdag



och ida är det Valborg :) Jag är ledig imorn o vill ha kul ikväll , mm !
Har o välja på Norrköping med malin o hennes vänner ,
mys med middag o så hema hos gabban med damer , grill med några Lisa o andra ,
Linus kanske ? äsch ja vet inte riktigt ,

Men det lutar åt mina damer hos gabban :)
Jag har lite lat dagen till ära och ta tåget till Norrköping låter jobbigt ¨,
näero men Linda kommer ju från stockholm till mig skapligt imorn då vill ja va ganska kry ,
plus at ja inte har någon som kan hämta mig inatt i norrköping , bror skulle inte va nykter.
Får nog bli norrköping en annan kväll :)

Imorse följde jag jonas till stationen som skulle till jobbet o ja gick o solade .
Nu sitter ja i soffan o ska snart duscha för o sedan gå till systemet o sen till Hanna en sväng tror ja :)
Tror ja vet vad ja ska ha på mig  ikväll :) mm !

JESS kom hem o fiiiesta med oss ikväll :(  Ja vill vill vill det !


PUSS hej

Kommentarer
Postat av: jessika

VILL MED JHUUU kommer hem på onsdagen krisithimelsfärd! så boka INTE den kvällen, FÖR GUDS SKULL

2009-05-01 @ 17:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback