Tisdag



Helvetes dag ig¨r , så sjuukt ont i skallen , usch !
Skulle jobbat 10-17 men erbjöd mig att jobba till 19 istället för Eve ,
ångra mig framåt 15 tiden när huvudvärken nästan slog ut ur min skalle o gav
kunderna en knock out !
klarade iaf av dagen o gjorde köttfärs när ja kom hem :)

Ida har varit en bättre dag , jätte kul tom. jag TRIVS så bra på tanne :)
O det här med o va extra är bra hörreni , jobbar tusan mer nu än förut , förtillfället iaf !
Skulle vart ledig 4 dagar denna vecka men det är nere på 1 , haha !
Bra ändå , får jobba hela helgen :D ouu !

Det är rena rånet att jobba på Gina , massa snygga saker kommer in varje dag ,
o ja har svårt att inte köpa allt . ska iaf köpa 2 överdelar som ja vet nu o en sjukt snygg
bh med trosor till :) slutade sedan 17 ida då min prins stod utanför mitt jobb o väntade med
rosor till mig , GULLE då :) tss  .
Sen hadlade vi lite , hem o sen stack ja till gymmet , fyy faaan så tråkigt de var, ja leeed .
HERREGUD !

Äsch nu ska ja sova , ledig imorn .. eller ledig o ledig ,
ska hem till far o hämta honom o ett släp för att ta hit en säng o ställa på vinden ,
köra saker till tippen , hämta vår nya soffa(JÄVLA RUM interiör, sjuukt DÅLIG butik och service !)
Tandläkren 12.40 , gymmet efter de kanske ? o sen på en sians kl 18 , ska bli SPÄNNANDE :)






PUSS hej


PS , Malin ja har saknat dig din Mupp :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback