Tisdag




Det kommer bli tunt med jobb i maj ,
får ta ut semester i juni så jag får ut någon lön i juli ..
sen ska det finnas över sommaren ,
ungefär det som sas på mötet imorse .
Dert känns bra , inte mycket jag kan göra åt saken , så det är bara se det positiva helt enkelt .
Fler lediga dagar . mm ! rätt årstid för det hela o allt .

Det ska bli en till sko affär i Leo , en tysk sådan , hoppas dom har snygga skor .
Föresten måste jag kolla upp det där med A-kassa nu o hur man stämplar upp osv ?!
nån som vet något som såndant ?! jag är LOST inom detta .

Va en snabb dag på jobbet ida iaf , börjat flytta massa grejer o så ..
Kommmer bli sköna arbetstider sen , 08-17 , o lunch o fika ihop ALLA :) goood !

Jag slutade iaf kl 18 idag då mi Muffe mötte upp mig såg gick vi till ICA i tannefors fäör att handla
lite nödvändigt . sen hem o nu har ja diskat o skalat potatis .
Blir klyftpotatis , fläskfilé o tzatzikii o beeanäas :P tss , gött !

ANDRA AVENYN ikväll också , naaajs !



Myyys väder ida också :)



Ha en fin kväll potäätisar ,
PUSS hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback