Things





SOOOL ute hela dagen o pappi o jag har hunnit med mkt ,
åkte til Biltema o köpte ny sadel till mig .
och han köpte ett växthus till mamma , haha . hoppas hon blir glad :) kan hon pyssla lite med det minsann !
sen in på ikano för att lämna tillbaka min mobil ja hittade garantin på i köksskåpet ,
tur att ja inte slängde telefonen iaf !
så nu är den inlämnad , hoppas ja får lägga till lite o får en fiiin en ,
inte för ja bryr mig så mkt men har bara haft en fiiin mobil o den tappa ja i toan kort efter ja fick den tyvärr :(
Sen köpte vi mat på Chili , hem o åt på min balkong o läste sedan bok i solen,
HUR SKÖNT SOM HELST !

Efter det blev pappsen utkörd för ja skkulle till gymmet ,
skööönt . nu har ja preci gjort iorning mig klart för middag med damer :)
ska strax gå för att möta gabban .
Kniv o gaffel blev det , vet sen tidigare att de har god mat , batra man inte väljer souvlaki !


PUSS på er , hej !

Kommentarer
Postat av: Borga

Snuuffen, vad sot du ar!, frasch lagenhet du har!!! hehe du skulle se mig nu, dresserad sal vare jaa haha ;) ska lagga till dig i min lank lista igen, tyckte du var lite dalig pa att uppdatera dar ett tag, men nu jaklar verkar du ju ha fatt sprytt pa det igen, sa nu ska jag minsann folja!!! sngga outfits bye the way!!! Faan vi maste ses nar jag kommer hem, evigheter sen ju vi tog varan fika :( Pusssskraaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback