Söndag



Nu ska ja hem till Ljungbro :) GOTT !


Ha en fin kväll , PUSS hej


Kommentarer
Postat av: Hej Snutti! :)

hehe vet du jag har den faktikst redan i hallonrött, blev så kär i modellen, så köpte den röda i torsdags, ;) underbart fina!! Jadu, inget sådär fast jobb här inte, ska däremot på säljutbildning imorron, är jäkligt pepp påt!!! så hoppas jag får det!!! hur klarar du av att jobba på Gina bland alla fina saker? ;) ses i veckan???? PUSSPUSSSS

Postat av: Borga

hehe vet du jag har den faktikst redan i hallonrött, blev så kär i modellen, så köpte den röda i torsdags, ;) underbart fina!! Jadu, inget sådär fast jobb här inte, ska däremot på säljutbildning imorron, är jäkligt pepp påt!!! så hoppas jag får det!!! hur klarar du av att jobba på Gina bland alla fina saker? ;) ses i veckan???? PUSSPUSSSS

2009-04-26 @ 20:42:44
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback