Söndag




ledig ledig ledig ida , o vilken sköön dag .
Somnade dock inte förens halv 4 eller nå¨tt inatt ,
inge tryggt att sova på soffan .. dock kom mufffe ut o hämta mig tidigt imorsen
hahahah , han kan dåkonsten att uttrycka sig vuxet ,

-Du hör inte hemma här på soffan ,
-kom nu så avslutar vi natten till nått bra


HAHA , värsta poeten mitt i natten liksom ... gulle då .

Ida har jag diskat , bäddat nya lakarn , plockat iordning ,
tvättar just nu , gått en långpromenad , handlat på clas olsson så att de där jädrans
tavlorna kommer upp nån gång ...
sen har ja suttit på balkongen o njutit med en tidning o vindruvor :)
Ska snart hoppa in i duschen o sen göra iorning mig för middag hemma hos jonas mamma .

Massa släkt denna helg . först min faster i fredags , igår en hel kväll hos moster o ida
jonas mamma , ! myys , men lite många dagar i rad kanske ?
Kom föresten fram till igår att ja o jonas ska börja umgås MKT mer med min Kusin fredrik o hans tjej sofie..
voi har skit kul ihop , o vi bor typ 1 km ifrån varandra , väldigt trevligt !
Sen har dom ju Leon nu också o hans uppvxt vill jag inte mussa mkt av ! :) nopp.

Hoppas ni har de konon i det fina vädret :) PUSS hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback