Lördag



Jobbet gick bra , sat ute med Josefin på lunchen o ville inte gå in igen , VILKET väder . !!!
Jag o josefin drog lott om vem som skulle få gå hem tidigare , kl 3, min lott drogs , YES !
sååå värt , mm .
Kom hem o satte mig på balkongen efter lite damsugning , läste bok o åt banan .
sen kom mitt hjärta hem o nu myser vi i soffan . :)
ut o äta snart , mmmmm !


Igår cykla ja till Karin efter jobbet där de v massa myyys o tjejer :)
men va mest trött jag , fredag o allt . haha .
längtar massa tills JESS kommer nästa vecka , o torsdag då vi ska ut alla :)
mmm !

äcsh nu ska hun o jag äta choklad beskvi som vi köpte på maxi härromdagen , mums !






PUSS hej

Kommentarer
Postat av: Borga

Fy fan vad du ar snygg Sofii! Du sa dar speciellt snygg, varsta unik, jag ar avis!!! ses snart!!! puspsssss (jag har tagit bort min blogg, men det kanske du markt;))

2009-04-04 @ 18:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback