LÖRDAG





Jobbet igår på Ikano gick snabbt o bra , trodde inte de va så mycket folk
som ville gå där när det är 25 grader ute men där ser man !
Slutade kl 8 , då mötte ja upp min Muff som också slutade då ,
mysigt när man är på samma ställe o jobbar sådär :)
Åkte hem o vidare ner till Stångebro grillen , o snacka om att ja vart mätt , shiiit !
en deras bea sås är UNDERBAR , ouu !
Färdigäten tog ja mig vidare till Mörners där lite damer satt , vart dock ingen lång kväll
då alla var trötta o skulle upp o jobba typ , så hem o mysa i soffan lite !

Ida ringde klockan kl 8 , lite myys med jonte o sen en morgon promenad runt ån ,
känner mig såå duktig o så , hoppas det håller i sig , eller det SKA hålla i sig :)
nu är jag iorninggjord o ska strax tll jobbet , KUL denna varma dag , kommer koka
på tanneforsgatans övre plan , usch .
Men VÄRT pengarna , japps !

Ikväll vet i tusan vad det blir ?! får se vad som händer o sker ,
nån som har förslag ?! :)


Föresten är ja jätte nöjd över allt ja köpte härrom dagen , bh o trosor va underbara på :) goodii !
Även min man uppskattade detta , tss .


dessa halsband va ja tvungen o köpa :) riktigt billiga också :)


O dessa sööta skor:) men dom gör ONT , usch o fyy !




ha en bra dag i sooolen !


PUSS hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback