Lördag

skööönt med sovmorgon ,
igår va ja o jonte hemma hos min mamma o pappa ,
väldigt myyys med god  mat :) mm

innan det jobbade jag 12-19 på tenne ,
o ja måste säga att jag trivs riktigt bra .
mer folk , mer personal , ljusare , störrre ,
mer fart osv :) känns skönt ! japps !

nu liggger ja i sängen o ska snart ta på mi för att gå in till
staden o äta Bosses , första gången för iår o kanske sista ?!
är inget storätare där direkt ... men gott har jag för mig att det är :)

ikväll blir de inflytningspartaj hos hanna , ingen dricka för mig
dock , ska jobba extra på ikano imorn så då måste man va på topp :)
men hoppas de blir trevligt , som alltid med damerna :)


nu ska ja göra slag i saken o föna håret :)

ha en trevlig dag , puuusss hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback