Glasklart .


Nu vet jag , nu vet ja helt klart .
Funderingar har inte vart en stor del ,
inget behov av det .
Det var nog glasklart ganska tidigt .
Bara känslan av fel , känslan av för nära andetag ,
för nära hud .

Dina andetag passar inte mina .

Nu vet jag , o ja tror du förstått min känsla .
Hoppas jag .

Nu vet jag :D .




Frihet .

Ibland känns den som en stor börda på mina axlar ,
inte alls som frihet .
Men ibland är den såå underbar , ju mer dagar
som går desto mer blir den en del av mig ,
en del ja mer o mer tycker om .

Ja kan göra precis vad jag vill ,
vad jag vill utan att nån lägger sig i ,
kommer med dumma frågor eller blir lessen .


Just nu älskar jag min frihet o allt som hör till .



Det finns fler glasklara saker i mitt liv .

ALDRIG ,
ska någon få ta sånna kliv in i mitt liv ,
få ta så stor del av mitt liv .
Aldrig ska någon få röra min själ ,
få stå mig så nära .
Aldrig ska någon få veta så mycket om mig ,
känna till varenda kurva o veck .
Aldrig ska någon få beröra mig så ,
kunna påverka mig så . . .
 

som du en gång gjorde . ( L )

du o ja 
Närmare närhet kan man inte komma :) .
ouu så små vi va , lilllle dåå :D !









Jag menar inte att ja ångrar den otroliga närheten med dig ,
att du fick komma så nära , att du fick äga hela mitt hjärta ,
för vi kunde ha det så , vi kunde dela allt o du förstod och accepterade .

Men i slutendan är det bara onödigt att blotta sig så som ja gjorde för dig .





OOOOUUU , va ja längtar :P


jag ..     puss  /  Din Sofi





PS , tillåt aldrig dig själv igen Sofi , snälla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback