...



Idag är en såndär jobbig tisdag , ja vet inte om ja vill ta reda på varför ,
jag vet redan varför men ja orkar inte kännas vid ...

Allt har gått så över förväntan ,
inget har blivit som jag trodde det skulle bli .
Jag orkar inte ens tänka på hur världen speglades i mina ögon då ,
jag vill inte ens ge det en sekund .
Inget blev som jag planerat , hur hade jag klarat av det?
Hur hade mina fotsår visat sig som tankarna hade vart de samma?

Hur kan allt helt plötsligt vara så bra, o hur kan allt bara krypa på en
o känslorna så totalt försvinna ?

Allt är så upponer o ibland kommer undringar som egentligen är helt meningslösa,
jag är inte sämre än någon annan men jag väntar på bollen som ska kasta om allt igen.

För mig är det som en dröm att inte tänka , att bara få vara o göra allt det där utan
en enda tanke. Men tyvärr finns tankarna och allt det där som jag helst vill vara utan.
Mina tankar kan förstöra så mycket och jag vill inte det nu , jag vill bara le,
för det är egentligen det enda ja kan , det enda jag behöver göra .

Men min historia och det innuti gör det värre,
jag önskar att jag kunde vara tom just där,
ibland finns en längtan av att bara då sudda ut, ta bort, bara lite , inte allt.
Mina steg hade varit anorlunda om det bakom inte hade fått finnas,
jag önskar att jag bara kunde göra allt utan att tänka , utan att fundera
o bara ge det världens största chans ..





hittade en sjuukt gamal bild från 2006, haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback