Onsdag


Imorn kommer min man hem till mig igen :)
ohhhh va myyyyys . Jääädrans va ja har längtat .
Du är så sjukt fin Martiinoos ,
ja är käär i dig , ganska så mycket tror ja , tsss .

<3

På lördag ska vi till Liseberg på julmarknad o ja läängtar .
men ändå inte , för då äre bara 1 dag kvar tills du åker .
ohh , sen ses vi inte förens dan före dan liksom .
Men de går fooort ju :)


Vill ha imorn , vill krypa ner bredvid dig o bara va å kraaamas såklart !!




Måste bara skriva en rad till min älskade familj ,
mamma o pappa .. ni är allt för mig i ja skulle aldrig klara av livet utan er.
såå otroligt glad att ni alltid finns där för mig o att ni alltid ställer upp.
Ni är det absolut bästa som finns på denna jord .
Jag älskar er <3


puss puss Sofi


Kommentarer
Postat av: Borga

Det bara pirrar i kroppen när jag läser, jag känner verkligen hur kär du är i den där Martin ;) åååh jag vill också vara kär!!! men vet du, jag har träffat någon, endast 1 gång, men jag vill bara ha mer mer mer, jag berättar när vi ses!!!! pusssssssssssssss

Postat av: Maddie

SÖTUNGE :D Jag är glad för din skull! Det ska bli trevligt att träffa den där snubben och se vem det är :) hihi. Ses imorgon babe!

2009-12-03 @ 22:23:57
Postat av: sofi

Klaaart du ska få träffa han , världens snyggaste man ! sjuuuuukt fin Maaartiinos

2009-12-08 @ 14:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback